Nieuw hoofdstuk - Reisverslag uit Entre Ambos os Rios, Portugal van Ferry Bouman - WaarBenJij.nu Nieuw hoofdstuk - Reisverslag uit Entre Ambos os Rios, Portugal van Ferry Bouman - WaarBenJij.nu

Nieuw hoofdstuk

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Ferry

27 Februari 2022 | Portugal, Entre Ambos os Rios

Goedemiddag mijn trouwe investeerders!

Na een "radio"stilte van een aantal maanden pik ik de draad weer op. Zoals jullie hebben gemerkt, heb ik een paar weken geleden mijn eerste afbetalingstermijn van vijf voldaan. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor het vertrouwen dat jullie mij nog steeds hebben in mijn project, dat doet mij erg goed!

Ik heb van een paar mensen teruggekregen dat het niet helemaal duidelijk voor hen was, omdat de omschrijving van Crowdaboutnow.nl bij de betaling niet heel duidelijk is. Stichting derdengelden Crowdaboutnow guesthouse, volgens mij.

Enfin, mes amies, na een herfstachtige winter, lonkt de lente, en begint mijn nieuwe zoektocht naar een pand in Frankrijk! De pijlen zijn op Bourgondië gericht. Momenteel zoek ik via een aantal websites, en heb ik een zoekopdracht uitgezet bij een Franse makelaar.

Begin Mei zal ik naar Frankrijk gaan om de regio te verkennen, en hoop dat ik dan ook een paar huizen kan gaan bezoeken met een makelaar.

Via deze weg zal ik jullie weer op de hoogte houden van mijn belevenissen,

tot de volgende keer!

Ferry.