dank jullie wel! - Reisverslagen van Ferry Bouman - WaarBenJij.nu dank jullie wel! - Reisverslagen van Ferry Bouman - WaarBenJij.nu

dank jullie wel!

Ik ga een mooie jaren 30 woning in het "platte" land van Noord-Portugal omtoveren tot een guesthouse. Dankzij mijn succesvolle crowdfundingscampagne wordt mijn droom werkelijkheid. Alle dank gaat uit naar mijn community, die mij hebben gesteund! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2024

Ce qui vole le temps! update uit Frankrijk...

25 Februari 2024

Ce qui vole le temps! update uit Frankrijk...

25 Februari 2024

Ce qui vole le temps! update uit Frankrijk...

26 Februari 2023

L'aventure a commencé!

27 Februari 2022

Nieuw hoofdstuk
Ferry

2022 was het begin van mijn droomproject: een guesthouse in Frankrijk! Volg dit "reisverhaal" om op de hoogte blijven van mijn avonturen...

Actief sinds 11 April 2021
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1998

Voorgaande reizen:

11 April 2021 - 31 December 2026

dank jullie wel!

Landen bezocht: